top of page

-
Hur länge är offerten giltig?Offerten är giltig i 15 dagar.
-
Kan jag betala med kort?När du beställer genom webshopen kan du betala med kort genom Klarna. Vid beställning av större vedförvaringar som är genom offert sker betalning genom faktura.
-
När får jag fakturan?Fakturan kommer skickas ut digitalt i samband med leverans. Leveranstid gäller från godkänd offert. Delfakturering sker enligt överenskommelse eller om det rör sig om väldigt stora ordrar.
-
Hur presenteras offerten?Efter att du har lämnat in din förfrågan så utformar jag din produkt efter dina önskemål. På denna kommer du få en ritning med exakta mått och utförande. Här har du möjligheten att justera just din produkt om det är något som du vill ändra. När du känner dig nöjd så accepterar du offerten digital och iom det lägger jag upp en order.
-
Har ni ett fast pris på frakt?På varor som säljs i webshopen så är det fasta priser som du väljer när du beställer. På produkterna jag säljer som är skrymmande och av hög vikt så kan jag inte ge ett fast pris på frakt. Denna kommer inkluderad offerten.
-
Behöver jag vara på plats vid leverans?Ja, det är väldigt viktigt att du finns på plats vid leverans av er produkt.
-
Kan jag hämta produkten själv?Ja, du kan om du är i närheten av Västerås hämta varan själv för att slippa fraktkostnaden. Det sker ej oannonserat utan ska bestämmas innan upphämtning för att säkerställa att det jag eller annan personal är på plats och kan ta emot dig. Produkterna hämtas i våran samarbetspartner Mälarsmides lokaler.
-
Vad händer om produkten är skadad när den anländer?Om det finns skador på emballage eller produkt vid leverans så ska detta dokumenteras samt påpekas innan du skriver på fraktsedeln. Om godset kvitteras utan noteringen ”skada”, innebär det att du godkänner godsets befintliga skick och då har du ingen rätt till ersättning vid eventuell reklamation. Du har rätt att neka leveransen, det rekommenderar jag endast om godset är uppenbart totalförstört.
-
Retur/DefektDå jag värnar om att du som kund blir 100% nöjd så försöker jag lösa eventuella fel som uppstår. Kontakta mig då med text och bild till info@werck.se. Produktgarantin täcker endast ursprungliga fabrikationsfel, d.v.s. fel som fanns i produkten vid leverans. Fabrikationsfel skall konstateras av WERCK AB som erbjuder kunden fri reparation eller utbytesdel i första hand. Ångerrätten gäller om produkten och originalförpackningen är i oförändrat skick, inte är skräddarsydd efter egna önskemål annat än standard eller att produkten kan betraktas som en hygienartikel.
bottom of page